Betalen

       1. Op welke manieren kan ik betalen?

De betaalmethode kun je tijdens het bestelproces selecteren en je kunt via onderstaande betaalmethodes betalen: 

iDealMASTERCARD2VISA1 

  Betaalmethode

kosten

IDeal

Gratis

Creditcard

Gratis

Bankoverschrijving

Gratis

Bankoverschrijving:
Na het afronden van de bestelling maak je zelf het totaalbedrag over naar onze bankrekening via internetbankieren. Het kan 1-2 werkdagen duren voordat de betaling verwerkt is, dit kan invloed hebben op de levertijd. Vermeld bij het overschrijven altijd het bestelnummer.

Onze bankgegevens vind je hieronder:

Ons rekeningnummer (IBAN) is NL26 RABO 0102 8069 77 t.n.v. BusinBedrijf B.V.

2. Waar kan ik mijn facturen vinden?

Wanneer de betaling is voldaan, ontvang je een e-mail met een link waarmee je de factuur kunt downloaden. De facturen zijn ook altijd in te zien via het account bij ‘Mijn bestellingen’.

3. Heeft BusinBedrijf een veilige betaalomgeving?

Alle betalingen worden verwerkt via MultiSafePay. MultiSafePay is een van de Payment Providers waarmee de betalingen via een veilige omgeving verwerkt worden.

4.  Ik heb mijn bestelling geretourneerd/geannuleerd. Wanneer kan ik mijn geld terug verwachten?

Wanneer je product(en) retour zijn gekomen, zullen we je product(en) altijd controleren en hierna verwerken. Je kunt de terugbetaling maximaal 5 werkdagen hierna verwachten.