Bestellen & Betalen

Wat zijn de betaalmogelijkheden?

Om het zo makkelijk mogelijk te maken, biedt BusinBedrijf meerdere veilige betaalmethodes aan.

Betaalmethodes

  Betaalmethodekosten
IDeal ✓ Gratis
Creditcard ✓ Gratis
Betaling via overschrijving ✓ Gratis


IDeal

iDeal betalingen worden direct verwerkt, en zorgen voor de kortste levertijd.

iDEAL staat voor veilig en gemakkelijk betalen. Je rekent af in je eigen vertrouwde internetbetaalomgeving van jouw bank. Het gebruik van iDEAL is geheel gratis. Voor meer infomatie over iDEAL betalingen kan je kijken op https://www.ideal.nl.

Creditcard

Met een creditcard kan je veilig en gemakkelijk online betalen. Voor meer informatie, raadpleeg je creditcardmaatschappij.

Betalen via overschrijving

Na het afronden van de bestelling maak je zelf het totaalbedrag over naar onze bankrekening via internetbankieren. Onze bankgegevens vind je op de orderbevestiging.
Het kan 1-2 werkdagen duren voordat de betaling verwerkt is, dit kan de levertijd verlengen.

Vermeld bij het overschrijven altijd het bestel- of factuurnummer.
Ons rekeningnummer (IBAN) is NL26 RABO 0102 8069 77.

Bestellen

Hoe werkt het bestellen?

1. Ga naar het artikel op de webshop en selecteer de juiste uitvoering (indien van toepassing).
2. Plaats het product in de winkelwagen (klik op de groene knop "Toevoegen")
3. Kies voor "Verder winkelen" indien je meer producten wilt bestellen, of klik op "Ga naar je winkelmand" om de bestelling af te ronden.
4. Controleer de producten, pas eventueel de aantallen aan en ga verder met bestellen.
5. Vul alle benodigde gegevens in en klik op "Verder naar overzicht" om de bestelling af te ronden.
6. Controleer nogmaals alle gegevens. Een foutje is snel gemaakt!
7. Ga akkoord met de Algemene Voorwaarden en druk op "Bestelling afronden".

Na het afronden van de betaling ontvang je direct de orderbevestiging per mail.

We raden je aan altijd een account aan te maken, om toekomstige bestellingen snel en eenvoudig te laten verlopen. In je account kun je alle gegevens over historische en huidige bestellingen vinden. Als gast bestellen is uiteraard wel mogelijk.

Ik heb een account aangemaakt, maar kan niet inloggen?

Je gebruikers- of inlognaam is altijd het e-mailadres waarmee je jezelf geregistreerd hebt. Het wachtwoord is hoofdlettergevoelig.
Mocht je er toch niet uitkomen, neem dan contact op met onze klantenservice. Houd je persoonlijke gegevens bij de hand, anders kunnen we je account niet resetten.

Wachtwoord vergeten?

Klik bij het inloggen op de de 'wachtwoord vergeten' functie.

Wat is de status van mijn bestelling?

In de bevestiging van jouw bestelling via mail, staat een link om de huidige bestelstatus te bekijken. Wanneer je bestelling verzonden is, ontvang je opnieuw een e-mail.

Ik heb problemen bij het bestellen.

Neem contact op met onze klantenservice. Wij helpen je met het bestellen van de artikelen.

Hoe weet ik of mijn bestelling goed is doorgekomen?

Na het plaatsen van je bestelling ontvang je direct een orderbevestiging per e-mail.
Kijk ook even in je spam-box. Af en toe wil daar wel eens een mail van ons belanden.

Mocht je alsnog twijfelen of de bestelling doorgekomen is, dan kun je contact opnemen met onze klantenservice.
 
Hoe wijzig ik mijn bestelling?
Controleer altijd zorgvuldig de bestelling en je gegevens voordat je de bestelling afrondt. Wij verwerken jouw order namelijk zo snel mogelijk. Hierdoor zijn wij niet altijd in staat om een bestelling nog aan te passen.

Wij raden je aan wijzigingen zo spoedig mogelijk telefonisch door te geven via 0416 - 567 050.

Waarom vind ik geen voorraadindicatie in de webshop?

Wanneer op de productpagina staat aangegeven 'Voor 14.00 uur besteld, volgende werkdag geleverd' dan hebben wij het artikel op voorraad. Als dit niet het geval is, staat de verwachte levertijd bij het product aangegeven.

Kan ik een apart factuur- en afleveradres opgeven?

Ja, dit is mogelijk en kun je instellen als je bent ingelogd in je persoonlijke account.