Leveringen
Ik heb meerdere producten besteld, maar niet alles ontvangen. Waar is de rest van mijn bestelling?
Het is mogelijk dat de levertijd verschilt van de producten uit je bestelling. Je kunt de maximale levertijd per product zien tijdens het plaatsen van je bestelling. Daarnaast versturen we altijd een verzendbevestiging wanneer we de overige producten verzenden
Kan ik mijn bestelling komen afhalen?
Ja, van maandag tot en met vrijdag zijn we geopend van 08.30 tot 17.00. Tijdens het bestelproces kun je het gewenste afhaaladres selecteren en dan zorgen wij ervoor dat het voor je klaar ligt op de benoemde leverdatum. Je kunt ook je bestelling afhalen bij een van onze partners. Kijk hier welke partner er bij jou in de buurt zit: https://www.businbedrijf.nl/partnerlocations
Ik heb mijn bestelling nog niet ontvangen.
Je ontvangt altijd een track & trace via e-mail wanneer we het pakket hebben verzonden. Hiermee kun je de bestelling volgen. Via je persoonlijke accountomgeving kun je altijd de status bekijken van jouw bestelling. Zitten er artikelen in die voorradig zijn die je alvast eerder wilt ontvangen? Laat het ons even weten, dan versturen wij dit voortijdig.
Als je iets vreemds opmerkt bij de track & trace, neem dan even contact op met de klantenservice.
Mijn pakket is beschadigd geleverd.
Het is natuurlijk vervelend als het pakket beschadigd geleverd wordt. We willen je dan ook vragen om foto’s te maken van de schade aan het pakket en deze z.s.m. te versturen naar info@businbedrijf.nl zodat we dit verder kunnen oplossen. De volgende foto’s zijn belangrijk tijdens het melden van de schade :
1. Een foto van het geopende pakket die van bovenaf genomen is.
Hierbij moet de inhoud én de binnen verpakking goed te zien zijn.
2. Een foto waarop het gehele artikel zichtbaar is.
3. Een detailfoto van de schade aan het artikel.
Controleer het pakket altijd goed op schade. Bij pakketten die op pallets worden afgeleverd, dien je de schade bij ontvangst te melden of het pakket te weigeren bij aflevering. Neem in alle gevallen zo snel mogelijk contact op met de klantenservice.
Ik ben niet aanwezig tijdens aflevering, wat nu?
Geef altijd een afleveradres op waarvan je weet dat er iemand aanwezig zal zijn. Als je na het plaatsen van je bestelling je adres wilt wijzigen, neem dan contact op met de klantenservice. Als je tijdens aflevering niet aanwezig bent, gelden er verschillende leveringscondities per transporteur :
- DPD : bij afwezigheid komen zij de eerstvolgende werkdag nogmaals langs voor een nieuwe bezorgpoging. Het pakket kan ook bij een parcelshop of een andere derde partij zijn afgeleverd. Via de track & trace kun je zien bij welke parcelshop of andere derde partij het pakket is afgeleverd.
- Dynalogic : bij afwezigheid komen zij de eerstvolgende werkdag nogmaals langs voor een nieuwe bezorgpoging. Mocht ook op deze dag niemand aanwezig zijn, zal het pakket retour gestuurd worden naar ons. Je kunt contact opnemen met de klantenservice om een nieuwe bezorgafspraak in te plannen.
- Transmission : bij afwezigheid wordt er een bericht achter gelaten zodat er een nieuwe bezorgafspraak ingepland kan worden. Bij gesloten bedrijfspanden ( m.u.v. vakantieperiodes ) wordt de bezorgafspraak automatisch voor de eerstvolgende werkdag ingepland.
Wat is de levertijd van dit product?
Tijdens het bestellen kun je zien of een product op voorraad ligt. Producten die op voorrraad liggen worden ( mits de bestelling die dag vóór 14.00 is geplaatst ) de eerstvolgende werkdag geleverd. Bij producten die niet op voorraad liggen, vermelden wij de maximale levertijd. Dit betekent dat de actuele levertijd hiervan af kan wijken. Als je meerdere producten besteld, communiceren we altijd de maximale levertijd van het product wat het laatst geleverd wordt. Op de dag waarop we jouw pakket(ten) verzenden, versturen we altijd een bericht zodat je weet dat het onderweg is.
Ik heb mijn bestelling incompleet ontvangen.
Omcirkel op de montage handleiding wat er ontbreekt en maak foto’s van wat je hebt ontvangen en verstuur dit naar de klantenservice zodat we de ontbrekende onderdelen zo snel mogelijk bij je kunnen krijgen.
Ik heb een verkeerd product ontvangen.
Als wij een verkeerd product bij je hebben afgeleverd, zullen we kosteloos het juiste product bij je afleveren en het verkeerd geleverde product bij je komen ophalen. Omschrijf wat je geleverd hebt gekregen en maak foto’s van het verkeerd geleverde product zodat we dit zo snel mogelijk vor je kunnen oplossen.
Als je het verkeerde product of verkeerde afmetingen hebt geselecteerd, kun je via het retourformulier het product retour aanmelden. De retourvoorwaarden zijn hier ook te vinden. Het juiste product kun je via de webshop bestellen.
Wat zijn de leveringscondities?
Wij leveren kosteloos op ieder gewenst adres binnen Nederland. Kleine pakketten kunnen we ook afleveren bij een parcelshop. Zorg ervoor dat er iemand aanwezig is om het pakket in ontvangst te nemen. Bij afwezigheid verwijzen we je graag naar ‘Ik ben niet aanwezig tijdens aflevering, wat nu ?’.
De track & trace geeft aan dat het pakket is geleverd, maar ik heb niets ontvangen.
Het pakket kan afgeleverd zijn bij een derde partij. Dit kan een parcelshop zijn of bij de buren. Bij de trackinghistorie kun je het afleveradres vinden. Mocht de trackinghistorie aangeven dat het op het opgegeven afleveradres is afgeleverd en je hebt niets ontvangen, neem dan contact op met de klantenservice.
Wat zijn de verzendkosten?
Wij leveren alle producten gratis.
Leveren jullie ook in andere landen?
Ja, wij kunnen in andere landen leveren. Links boven op de webshop kun je de landen selecteren waar we kunnen leveren.
België : www.businbedrijf.be
Belgique (Wallonie) : www.vehikit.be
Duitsland : www.vehikit.de
Frankrijk : www.vehikit.fr
Ik heb mijn adres verkeerd ingevuld.
In je account kun je het factuuradres en het afleveradres altijd aanpassen. Mocht je het adres willen wijzigen voor een bestelling die je hebt geplaatst, neem dan even contact op met de klantenservice.