Beschrijving
- Dit imperiaal is geschikt voor een uitvoering met achterdeuren
- Lichtgewicht aluminium imperiaal voor de Citroen Jumper 2006+
- Zelfbouwpakket, montage op bestaande bevestigingspunten
- Aerodynamisch design, tot 60% minder geluid
- Gratis RVS-ladderrol
- Gratis levering
Ulti-Rack aluminium imperiaal Citroen Jumper 2006+
Kom je ruimte tekort in je Citroen Jumper 2006+? Vergroot het laadvermogen van je bus met dit Ulti-rack aluminium imperiaal. Ladders, buizen, platen en ander langmateriaal vervoer je voortaan op het dak van de Citroen Jumper 2006+, waardoor je meer ruimte overhoudt in je bus en efficiënter gebruik maakt van je laadruimte.
Meerdere ritten tussen bijvoorbeeld klant en magazijn behoren tot het verleden. Neem alles in één keer mee met het aluminium Ulti-rack imperiaal voor de Citroen Jumper 2006+.
Lichtgewicht, sterk en duurzaam
Het imperiaal is gemaakt van geanodiseerd aluminium. Door te anodiseren wordt een beschermlaag aangebracht die ervoor zorgt dat het imperiaal jarenlang mooi blijft en geen oxidatie vertoont. Het grootste voordeel van aluminium is dat het lichtgewicht is, maar net zo sterk als een stalen imperiaal. Dit lichte gewicht is van invloed op je laadvermogen (de maximale daklast van de Citroen Jumper 2006+ - het eigen gewicht van het imperiaal) en je brandstofverbruik.
Door de meegeleverde gratis RVS-ladderrol is het laden van langere materialen geen probleem.
Montage, eenvoudig door één persoon uit te voeren
Het Ulti-rack imperiaal voor de Citroen Jumper 2006+ wordt geleverd als zelfbouwpakket. Je monteert het binnen ca. 45 minuten op de bestaande bevestigingspunten op het dak met behulp van het Click & Lock-systeem. Het benodigde montagemateriaal en een duidelijke handleiding met tekeningen is inbegrepen.
Alvast benieuwd naar hoe de eenvoudig de montage is? Kijk dan onderaan deze pagina voor de handleiding, of bekijk hier de montagevideo!
Voordelen



Technische specificaties
Materiaal: | Aluminium |
Montagehandleiding: | Ja |
Montagetijd: | 45-60 minuten |
Breedte: | 1850 mm |
Maximaal draagvolume: | 150 kg |
Hoogte: | 254 mm |
Lengte: | L1H1 3200 mm | L2H1 3500 mm | L2H2 3200 mm | L3H2 3800 mm | L4H2 4100 mm |
Gewicht: | L1H1 30.8 kg | L2H1 33.7 kg | L2H2 30.8 kg | L3H2 35.4 kg | L4H2 38.3 kg |
Montagehandleiding - Hoe te monteren?
Afmetingen
Jumper 2006 - Heden | |||||||||
L1/H1 | L1/H2 | L2/H1 | L2/H2 | L3/H2 | L3/H3 | L4/H2 | L4/H3 | ||
A | Wielbasis (mm) | 3000 | 3000 | 3450 | 3450 | 4035 | 4035 | 4035 | 4035 |
B | Lengte achteroverbouw (mm) | 1015 | 1015 | 1015 | 1015 | 1015 | 1015 | 1380 | 1380 |
C | Lengte voertuig (mm) | 4963 | 4963 | 5413 | 5413 | 5998 | 5998 | 6363 | 6363 |
D | Lengte laadruimte (mm) | 2670 | 2670 | 3120 | 3120 | 3705 | 3705 | 4070 | 4070 |
E | Breedte laadruimte (mm) | 1870 | 1870 | 1870 | 1870 | 1870 | 1870 | 1870 | 1870 |
F | Tussen de wielkasten (mm) | 1422 | 1422 | 1422 | 1422 | 1422 | 1422 | 1422 | 1422 |
G | Hoogte laadruimte (mm) | 1662 | 1932 | 1662 | 1932 | 1932 | 2168 | 1932 | 2168 |
H | Hoogte voertuig (mm) | 2254 | 2522 | 2254 | 2522 | 2522 | 2760 | 2522 | 2760 |
Laadvolume (m3) | 8 | 9,5 | 10 | 11,5 | 13 | 15 | 15 | 17 | |
Daklast (kg) | 150 | 150 | 150 | 150 | 150 | 150 | 150 | 150 |
Jumper 2006 - Heden | |||||||||
L1/H1 | L1/H2 | L2/H1 | L2/H2 | L3/H2 | L3/H3 | L4/H2 | L4/H3 | ||
A | Wielbasis (mm) | 3000 | 3000 | 3450 | 3450 | 4035 | 4035 | 4035 | 4035 |
B | Lengte achteroverbouw (mm) | 1015 | 1015 | 1015 | 1015 | 1015 | 1015 | 1380 | 1380 |
C | Lengte voertuig (mm) | 4963 | 4963 | 5413 | 5413 | 5998 | 5998 | 6363 | 6363 |
D | Lengte laadruimte (mm) | 2670 | 2670 | 3120 | 3120 | 3705 | 3705 | 4070 | 4070 |
E | Breedte laadruimte (mm) | 1870 | 1870 | 1870 | 1870 | 1870 | 1870 | 1870 | 1870 |
F | Tussen de wielkasten (mm) | 1422 | 1422 | 1422 | 1422 | 1422 | 1422 | 1422 | 1422 |
G | Hoogte laadruimte (mm) | 1662 | 1932 | 1662 | 1932 | 1932 | 2168 | 1932 | 2168 |
H | Hoogte voertuig (mm) | 2254 | 2522 | 2254 | 2522 | 2522 | 2760 | 2522 | 2760 |
Laadvolume (m3) | 8 | 9,5 | 10 | 11,5 | 13 | 15 | 15 | 17 | |
Daklast (kg) | 150 | 150 | 150 | 150 | 150 | 150 | 150 | 150 |