Gratis verzending
Voor alle merken
Service & Advies
27 partners in de Benelux

Bestellen


Hoe werkt het bestellen?

1. Ga naar het artikel op de webshop en selecteer de juiste uitvoering (indien van toepassing).
2. Plaats het product in de winkelwagen (klik op de groene knop "Toevoegen")
3. Kies voor "Verder winkelen" indien je meer producten wilt bestellen, of klik op "Ga naar je winkelmand" om de bestelling af te ronden.
4. Controleer de producten, pas eventueel de aantallen aan en ga verder met bestellen.
5. Vul alle benodigde gegevens in en klik op "Verder naar overzicht" om de bestelling af te ronden.
6. Controleer nogmaals alle gegevens. Een foutje is snel gemaakt maar kan vervelende gevolgen hebben.
7. Ga akkoord met de Algemene Voorwaarden en druk op "Bestelling afronden".

Na het afronden van de betaling ontvang je direct de orderbevestiging per mail.

We raden je aan altijd een account aan te maken, om toekomstige bestellingen snel en eenvoudig te laten verlopen.
In je account kun je alle gegevens over historische en huidige bestellingen vinden. Als gast bestellen is uiteraard wel mogelijk.

Ik heb een account aangemaakt, maar kan niet inloggen.

Je gebruikers- of inlognaam is altijd het e-mailadres waarmee je jezelf geregistreerd hebt. Het wachtwoord is hoofdlettergevoelig.
Mocht je er toch niet uitkomen, neem dan contact op met onze klantenservice. Houd je persoonlijke gegevens bij de hand, anders kunnen we je account niet resetten.

Wachtwoord vergeten?

Klik bij het inloggen op de de 'wachtwoord vergeten' functie.

Wat is de status van mijn bestelling?

In de bevestiging van jouw bestelling via mail, staat een link om de huidige bestelstatus te bekijken. Wanneer je bestelling verzonden is, ontvang je opnieuw een e-mail.

Ik heb problemen bij het bestellen.

Neem contact op met onze klantenservice. Wij helpen je met het bestellen van de artikelen.

Hoe weet ik of mijn bestelling goed is doorgekomen?

Je ontvangt altijd binnen een uur een orderbevestiging per e-mail.
Kijk ook even in je spam-box. Af en toe wil daar wel eens een mail van ons belanden.
Mocht je alsnog twijfelen of de bestelling doorgekomen is, dan kun je contact opnemen met onze klantenservice.

Hoe wijzig ik mijn bestelling?

Controleer altijd zorgvuldig de bestelling en je gegevens voordat je de bestelling afrondt. Wij verwerken jouw order namelijk zo snel mogelijk. Hierdoor zijn wij niet altijd in staat om een bestelling nog aan te passen.

Wij raden je aan wijzigingen zo spoedig mogelijk telefonisch door te geven via 0416 - 567 050.

Waarom vind ik geen voorraadindicatie in de webshop?

Wanneer op de productpagina staat aangegeven 'Voor 14.00 uur besteld, volgende werkdag geleverd' dan hebben wij het artikel op voorraad. Als dit niet het geval is, staat de verwachte levertijd bij het product aangegeven.

Kan ik een apart factuur- en afleveradres opgeven?

Ja, dit is mogelijk. Dit kun je instellen als je bent ingelogd in je persoonlijke account.
Wij gebruiken cookies om je beter en persoonlijker te helpen. Hiermee volgen wij en derde partijen jouw internetgedrag binnen onze site. Met cookies tonen we advertenties op basis van jouw interesse. Als je verdergaat op onze website gaan we ervan uit dat je dat goedvindt. Meer weten? Bekijk onze cookiepagina